Valborg

Valborgsmässoafton. Denna dag då vi firar att våren är här. Bland oss ungdomar innebär det allra oftast att dricka sig redlöst berusad. Detta var något jag själv hade tänkt tillbringa kvällen med, men efter som jag och min vapendragare Lina känner oss krassliga (Lina är rentav SJUK!) så blir det girls night hemma hos Lina och Amanda! Ett mycket bra alternativ till att supa ändå tycker jag! Så nu får jag väl se till att få mig något i magen och lite senare bär det av! Ha en trevlig kväll/natt alla människor där ute och bli för guds skull inte alkoholförgiftade! Det är inte så jävla glammigt!

"The young get less bolder
The legends get older
But I stay the same
As long as you have less to say

Do you think that I wouldn't say this?
You know that I play this
Better than you.

Fuck you
Fuck you
And Fuck you too"

- Mutilation is the most sincere form of flattering - Marilyn Manson

Marilyn Manson vet då vad han pratar om. Eller snarare sjunger om... I alla fall, han är sjukt jävla bra.




Moi aujourd'hui!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback