Tagga Norrland!

Precis uppstigen. Nu blir det dags för en långdusch och frukost, sedan om några timmar ska jag ut till Lysekil och hälsa på mina små amöbor♥. Tråkigt nog så kan inte Emma vara med oss, för hon far hem till Karlshamn redan idag. Buhu! Tråkigt att vi aldrig kan tajma varandra!
Därefter ska jag hem och packa för min lilla vistelse i Piteå! Yeah! Ska bli väldigt, väldigt trevligt på många sätt! Först och främst så får jag ju träffa Dan (main thing!), sen får jag ju också se hans hemtrakter och träffa hans vänner och familj. Jag är lite exalterad av mig, för jag har inte flugit på många år och jag har aldrig varit längre norrut i Sverige än Idre... Haha. Och nu ska jag ju nästan ända upp till polcirkeln!


Hunnebo --> Landvetter --> Arlanda --> Luleå --> Piteå


TAGGA!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill till Stockholm! Så jag hade tänkt att jag kanske skulle flyga upp nån helg o se hur fröken Dahlborg lever livet, om det kan gå för sig? :) <3

2011-01-06 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback