Michael Hussar

Jag blev introducerad för konstnären Michael Hussar genom tv-serien La Ink för något år sedan. Då var det en kund som ville få ett av hans verk tatuerat på armen. Jag kommer ihåg att jag tittade på porträttet med en blandning av avsmak och förtjusning. Efter jag sett klart programmet blev jag tvungen att googla Hussar och spana in fler av hans verk. De blandade känslor som jag tidigare känt gjorde sig påminda igen. Efter att ha kollat igenom alla hans verk som fanns på hans hemsida kunde jag bara konstatera: jag gillade det! Jag inser dock att hans motiv kanske inte uppskattas av alla människor, somliga skulle nog tycka att de är både groteska och perversa. Men smaken är väl som baken - delad, antar jag, så jag lägger ändå upp några smakprov på hans konst här. Enjoy!

       


Kommentarer
Postat av: Ines

gillart! :D

2010-06-16 @ 00:49:23
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback