Keps

Upptäckte idag att min keps ser snyggare ut än någonsin på mitt huvud sen klippningen. Me like! Så jävla skönt att inte ha en massa hår som ständigt är i vägen! Och det är framför allt skönt att slippa vara så jäkla VARM om huvudet alltid! Haha. Så till er som avundas oss med kolosalt tjockt hår, avundas inte så mycket för det är groteskt varmt!
Ska snart iväg till stan för att shoppa stylingprodukter till håååret (citerar frisörskan: "Så du inte ser så snäll ut") och se ska jag inte till Sing Sing (ligger på KTH campus Vallhallavägen för er som ej är insatta) för att ta reda på hur Dan och Ola (och alla andra från Exitera...) grejar sitt tjej-event till Mobile Cup. Fan vad mycket parenteser.
Aja, nu ska jag dricka upp mitt te, diska och sen beger jag mig!
Ha det kanoners!
Sen jag fixade ny webbläsare tycker jag om att KROMA mig framför
kameran! Höhö.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha nu ska vi inte klaga de finns sånna som har ännu tjokare hår än dig typ jag:) Men jag diggar din keps(y)

2010-11-18 @ 18:56:42
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback