Tisdag

Hemma i Haninge igen! Åter till vardagen! Min helt vanliga tisdag har hittills varit väldigt angenäm. Började dagen med sovmorgon till 08:45, ekonomiföreläsning mellan 10:00 och 12:00, därefter en mini-shoppingrunda. Och nu är jag hemma igen. Götteligöttgött. Har precis käkat "lunch". Man skulle nog snarare kunna kalla det för Frukost nr. 2. Laga mat till enbart mig själv är inget jag känner mig särskillt road av, nej utan då får det hellre bli några smörgåsar ocf en kopp te. Det är med andra ord en jäkla tur för mitt näringsintag att jag har Dan (som numera är utsedd till Förste Kock i vår relation). Resten av dagen kommer jag att fylla med andra ytterst trivala studentsaker, såsom monstertvätt, renskrivande av anteckningar och läsning av kurslitteratur. Sedan ska jag nog även klämma in lite rolig läsning av reseguider om Turkiet och framförallt Istanbul! Måste även fixa klipptid... Insåg rätt nylígen att jag kommer behöva byta från sidbena till mittbena med min nya frisyr. Gud jag känner redan hur "ont" jag kommer få i håret...

Resultatet av min mini-shoppingrunda:


Rutig kjol, midjeskärp (med kabinhake!), toffsar, ögonfransböjare, clear-up strips (bye bye pormaskar!), linsvätska, strömningsläraböcker, Byggformler och tabeller (den inslagna boken), samt reseguider om Turkiet och Istanbul, lånade på biblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback