I min ryggsäck

Jag har sett att det har blivit vanligt att man ska visa upp vad man har i sin handväska. Tänkte göra detta nu, men då jag lever lite av ett backpackerliv nuförtiden, tänker jag visa vad som finns i min ryggsäck istället.


Om ni är riktigt nyfikna och ser dåligt - klicka på bilden för större format!


Om ni undrar över frånvaron av necessär, så ligger det till så att den redan är hemma hos Dan. Jag har bara varit hemma i min lägenhet en sväng och bytt ut delar av mitt portabla bohag. Ska bli så skönt att få slippa detta eviga konkandet sen när (om) vi får en gemensam lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar på kommentar haha ja jag har fått en förkälek till dem:)

2011-02-18 @ 19:35:56
URL: http://edahlborg,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback