Måndag

Åhåhååå! Måndag - ny dag och ny vecka! Vaknade idag klockan 06:45, som vanligt vill säga när jag ska till skolan tidigt. Var så himmla himmla trött! Så jag bestämde mig för att flexa lite och dra till skolan vid tio istället. Vad skönt det är när man bara har övning och kan disponera sin egen tid! Så nu har jag sovit en timme extra och det gjorde susen vill jag lova! Känner mig full av energi! Det gör inte Dan. Jag övertalade honom att också skulle vila en timme med mig (han börjar inte förrän tio han heller), men jag tror att jag tog all energi från honom... Stackar'n. 

Anledningen till att vi är en aning trötta idag beror på att vi har haft en så trevlig helg! Vi har umgåtts med Dans föräldrar, syster och syster-sambo. Vi har blivit rejält bortskämda med både mat och alkohol. Gårdagens meny var till exempel en trerätters med oxfilé som huvudrätt och hemmagjord glass till efterrätt. Det serverades inte mindre än fem olika alkoholsorter, däribland champagne! Åh livet som student är riktigt trevligt ibland! Så nu är det dags att återgå till verkligheten, med plugg, plugg, plugg, plugg... Men jag antar att det är sånt som måste göras. Nu ska jag fortsätta med mina morgonbestyr och sedan pallra mig iväg till min konstruktionsföreläsning!

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback