Alla Hjärtans Dag

Och det går i rosa!

Idag är det ju Alla Hjärtans Dag (undrar om någon faktiskt har missat det...) och dagen till ära har jag bakat cupcakes! My very first ones! Det blev små chokladskapelser med rosa frosting och supergullig dekoration. 


De baotastora cupcakesen som jag och Dan ska ha till efterrätt ikväll!




Dessa är mindre, mer "vanlig" muffins-storlek. Men man ska aldrig förakta de
mindre, för dessa har nämligen en frosting med en gnutta Baccardi Razz!


Och även jag är rosa idag! Skåda och beundra! Dock så hatar jag de där små banden
de insisterar att sätta på alla tröjor nuförtiden! Väldigt praktiska när de ska hänga på
en galge, men sjukt fult när den hänger på mig!


Planen för kvällen är inte särskillt extravagant. Det blir hemmamys med Dan, god mat och film. Enkelt, precis som vi vill ha det. Så nu ska jag fortsätta och vara en gullig och snäll flickvän. Hehe. 

Sprid kärlek folk!

Kommentarer
Postat av: Dan

Grymt goda var dom! Tog två stycken :P Dock inte smakat de med baccardi ännu, snart så :)

2011-02-15 @ 09:36:49
URL: http://mobilecup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback