Hemmafru?

Ända sedan jag och Dan började vädra våra åsikter angående att vi skulle kunna tänka oss att bo ihop, har jag haft en sjuk besatthet av heminredning. Jag beter mig seriöst som om jag redan hade en lägenhet att inreda. Likt en skata vill jag bygga mig ett bo och fylla det med glänsande och skinande saker. Håller jag på att förvandlas till någon hemmafru som inte har andra intressen än gardiner och kuddfodral?

Jag har försökt att analysera mitt beteende (typiskt tjejigt!), men har inte lyckas komma fram till något entydigt resultat. Jag tror att det är en kombination av att vilja flytta ihop med Dan, skaffa ett större boende och mitt intresse för inredning som gör mig lite besatt. Tro mig, min lägenhet är perfekt - förutom att den är för liten! Haha. Nej, men jag är allmänt trött på bo-i-en-liten-etta-konceptet. Jag vill ha svängrum, större möjlighet till förvaring och avskildhet! 

Medan jakten på en passande lägenhet går vidare låter jag mig inspireras friskt. Några sidor som jag frekventerar är bland annat:

Elle Decor

Elle Interiör

IKEA

Underbara Clara

Källa



Källa



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback