Lägenheten

Hej alla ni som har saknat mig!

Jag ber tusen gånger om ursäkt för min dåliga uppdatering, men till mitt försvar har jag haft väääldigt mycket för mig den sista tiden! All min tid har i princip gått till att greja med flytten och jobba. Jag är så trött om kvällarna att jag ser i kors! Men jag tänkte bjuda på lite bilder från min och Dans nya lägenhet! Det är fortfarande jättemycket grejer som måste fixas, men såhär ser det ut för tillfället!


Det första man ser när man kliver in genom dörren - vardagsrummet!


Dans EXPEDIT-hylla gör sig perfekt i vardagsrummet!


Min gamla byrå funkar bra i "hallen".


Suddig bild. Mycket jackor á la familjen Dahlborg Johansson...


Badrummet.


Köket.




Dubbeldörrar till sovrummet! Det är det inte alla som har!


Vårt sovrum. Till garderoben ska vi fixa nåt snyggt tyg att hänga för
och inom en ganska snar framtid ska vi även köpa dubbelsäng!


Och till sist vår oproportionerligt stora balkong som vi är så nöjda med!

Detta var som sagt bara ett litet smakprov, ni kommer att bli uppdaterade i takt med lägenheten!

Nu ska jag ner och städa i min gamla lägenhet, ha en fortsatt trevlig dag på er!



Kommentarer
Postat av: Emelie

haha är de bara du som har jackor eller? á la familjen Dahlborg Johansson?:)

2011-07-12 @ 18:17:05
URL: http://edahlborg,blogg,se
Postat av: Emma

Kors va stort! :O Gillar skarpt dubbeldörrarna och balkongen! :) Saknar dej! <3

2011-07-14 @ 10:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback