Vi drog till fjällen

Hej alla glada där ute! Sitter för tillfället i den stora stugsoffan med Dans laptop i knät. För er som undrar över min frånvaro, kan jag meddela att jag har tillbringat en härlig vecka i Kläppen med Dan och min familj. Det har varit kanonskönt att få komma bort och åka lite skidor och umgås. Tyvärr har skidåkningen (i alla fall min) fått ta lite stryk. Jag har haft ont i mitt knä, vilket har gjort att jag inte har kunnat åkt som jag har velat. Antar att jag har mig själv att skylla, jag har ju inte tränat särskillt mycket det senaste - men det ska det bli ändring på nu! Oavsett så har det som sagt varit mycket, mycket trevligt att få lite semester! Jag längtar redan tills nästa gång!











Kommentarer
Postat av: Mary

Ser härligt ut!! Vi måste ses när du kommer hem nästa gång gumman. puss

2011-03-27 @ 15:23:05
Postat av: Linda

Mysigt! var evigheter sedan som jag var i Åre eller fjällen.

2011-03-28 @ 11:31:02
URL: http://baduizm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback