Hösten har drabbat mig!

Hej hopp!

Ibland blir det lite långt mellan inläggen, men misströsta inte mina kära läsare! Detta beror oftast på att jag är upptagen med något annat, typ min utbildning. Men nu har jag haft både redovisning och tenta, so now I am all yours! Har haft en riktigt långhelg med lite studentspubsalkohol, flottig pizza, filmmys och trerätters (däribland renskavsgryta!) hos Dans syster Karin! Najs! Och idag var ju tanken att jag skulle vara duktig och produktiv trots att jag inte hade några föreläsningar inplanerade idag. Men nope. Jag har har ägnat dagen åt att kolla på makeup-tutorials, bakat bröd, stickat vante och kollat på Sex and the City och Den heliga familjen Addams (Addams family Values på engelska). Har varit ganska skönt ändå. Skyller på hösten idag. Hösten har drabbat mig! 

Taggar till på torsdag, då drar jag och Dan kosan till västkusten! På schemat står Ullared, hummermiddag och allmänt göttande och småfirande av Halloween hos mamma och pappa. Längtar!


Jag idag. Fixade mig lite idag i ett försök att lura mig själv till att göra nåt vettigt,
men se den gubben gick ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback