Lägenheten

Här kommer lite bilder från lägenheten! Hoppas ni är riktigt taggade! Tyvärr är inte bilderna lika fina och superpiffade som Underbara Claras... Önskar jag också hade så mycket tid till att bara pyssla! MEN. Jag tror att informationen i bilderna går fram ändå. 



The Master Bedroom. Jag är fascinerad över hur sängen tar upp hela sovrummet,
men som jag sa till mamma - det är väl därför det kallas sovrum...



Spegeln STAVE står stadigt (?) lutad mot garderoben.
Känns väldigt skönt att ha en helfigursspegel! Tyget
till garderoben är ett par IKEA-gardiner som är
upphängda i den befintliga skenan. Är personligen
väldigt nöjd med denna lösning!



Vardagsrummet har inte förändrats så mycket den senaste tiden. Det enda vi verkligen
saknar är en TV och en matta. De intryckta påsarna till vänster om bokhyllan är min fina
Mårbacka-servis. Tanken är att köpa ett väggskåp med glasdörr som den ska få bo i.
Här ser ni även Dan, som egentligen inte ville vara med på bild. Hihi.



Vår nya TV-bänk. Som sagt längtar jag tills vi får en TV. Hittills fungerar den som en
avlastningsyta, vilket jag INTE är nöjd med. Hyllan ska upp på väggen sen när TV:n
kommer på plats. Dans skrivborddsstol ligger ute på Blocket till försäljning.
Någon som är intresserad?



Köket. Nytt som syns på bilden är skänken, magnetslisten för knivarna och trasmattan.
För övrigt är det grannen till mamma och pappa som har vävt den. Hon är duktig!
Det är ovanför mikron som vi har tänkt att placera väggskåpet för servisen. 



Vårt nya skafferi! Var sjukt tråkigt att köpa, men ack så skönt det är att ha det! Nu är
det ordning på alla skafferigrejer!



Vi har börjat få ordning på lägenheten nu. Den är inte lika ekande tom som i somras. Men jag är inte riktigt nöjd med köket. Det känns så naket, speciellt nu när jag tittar på bilderna jag har tagit... Vi får väl hitta på nåt anatar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback