She is back!

Hej allihopa!
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något i cyberspace! Anledningen är att min gamla burk till dator valde att kortsluta sig här för en månad sedan. Sedan dess har jag bara haft Dans dator till förfogande, och i ärlighetens namn är en dator på två personer för lite! Man kan med andra ord säga att min entusiasm för bloggandet (och internet över lag) dog tillsammans med min gamla dator! Men nu har jag en ny raring med hela 8 GB RAM! Och Windows 7 istället för Vista! Här ska internetas! 

Har tänkt att inom kort visa upp lite bilder från lägenhet, det har ju tillkommit lite fler grejer sedan jag visade sist... Så var tålmodiga!
Tills dess får jag väl bjuda på en liten bild på mig.


Jag måste skaffa mig en klipptid. Och Photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback