Fådda blommor



Hej allihopa! Har ni sett vilka fina blommor jag har fått av finaste Dan idag! Han är så snäll och söt! Och ser ni vad ljus och fin bilden på blommorna är! När jag skulle ta bilden så sken solen rätt in i köket, vilket nästan aldrig händer, då vårt kök inte har något eget fönster (det står på kravlistan till nästa lägenhet!). Det är så skönt att dagen har blivit längre, solen tittar fram oftare och snön är nästan helt borta här i Stockholm nu. Och det är PLUSGRADER! Tidigare i eftermiddags så visade vår termometer 8,5 grader! Härligt! 

Förutom att våren verkar vara på gång, så händer det ganska mycket nu. Framförallt i skolan. Snart är det projektredovisning och mitt livs sista tenta (hoppas jag!). Planering för examensarbetet pågår parallellt. Och mitt i all skolröra så håller jag på att färdigställa den NYA BLOGGEN. Hoppas att jag inom en mycket snar framtid kan visa den för er! 

Men nu mina vänner ska jag fortsätta med lite mer skolarbete! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback