Om mig

Mitt namn är Sandra och jag är 20 år gammal. Jag är född och uppvuxen i norra Bohuslän, men lever sedan hösten 2009 i Stockholm. Här i Sveriges kungliga hufvudstad fördriver jag tiden med att studera Byggteknik och Design på heltid på KTH. 
Mina största intressen här i livet är att umgås med de personer som jag tycker om, teckna, måla, pyssla, resa, musik, böcker, film... 
Här på bloggen lär ni få se mig skriva om lite av varje, såsom mina intressen, mitt liv, mina åsikter och allt annat som jag önskar att dela med mig av. 

Mitt motto: Jag gör mina egna regler - det blir roligare så.

Om ni skulle vilja kontakta mig så går det bra att maila mig på [email protected]. Eller, ännu hellre, lämna en kommentar :).


Kommentarer
Postat av: emelie

jag håller med vad vickan säjer

2009-09-06 @ 19:10:36
Postat av: emelie

jag håller med vad vickan säjer

2009-09-06 @ 19:11:25
Postat av: Emma Larsson

Älskade vännen...dom är FULA!!! Ok om Tobbe är alergisk och så, men då hade jag fan inte skaffat katt alls om den där skrynkliga, beige:a, ailien-varelsen var enda alternativet :P

Saknar dej massa! :) :*

2009-09-09 @ 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback