Regn

Regn. Det var ju idag jag skulle ha använt de där blommiga stövlarna och det genomskinliga paraplyet - som jag alltid har varit för snål för att köpa. Nu när jag tänker på det inser jag att det var precis samma tanke som jag tänkte morgonen till min student. Det regnade då med, eller rättare sagt HELLREGNADE. Det regnade för övrigt hela dagen. Men! Vi hade kul ändå, för inget kan stoppa glada, berusade studenter som ger sig fan på att ha kul! Inte ens regnet! Det samma gäller även idag, några månader senare. Nej regnet ska inte förstöra mitt humör, utan nu ska jag strax gå ut i detta härliga skandinaviska väder och njuta av ännu en trevlig dag som student på KTH - med allt vad det innebär.

Schlemma vackert!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Regn har aldrig stoppat oss! På studenten märkte vi ju knappt att det regnade efter ett tag ^^

2009-08-27 @ 12:27:20
Postat av: Ines

lol, fredrikas kommentar, man kan ju undra varför^^

2009-09-03 @ 16:33:48
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback