Att inreda en (liten) lägenhet

Inredning är något som är väldigt kul tycker jag. Därför är det extra kul nu när jag faktiskt har ett eget att pyssla med. Det är jag som bestämmer hur det ska se ut och hur allt ska vara. Så långt, allt väl! Sedan kommer vi till de negativa sidorna av inredning: utrymme och ekonomi. Jag önskar bland annat jag kunde ha ett stort maffigt skrivbord, men det finns det inte plats till! Jag önskar även sedan att jag kunde köpa en riktigt jävla snygg matta, men då spräcker jag min budget totalt. Blä. Just nu är materiell lycka den enda lycka (förutom den lycka som min kära pojkvän, familj och vänner kan ge). Så om ni vill göra Sandra lycklig, ge henne pengar! Eller, en snygg inflyttningspresent! Det är bara att välja! Mer pengar till Sandra helt enkelt!

Här är en bild av de saker jag vill ha i min lägenhet:


För er som ser dåligt så innehåller bilden följande:
1) Byrå
2) Fåtölj
3) Sänglåda
4) Matta
5) Sidobord
6) Vägghylla + vitrindörr
7) Kabeluppsamlare
8) Tidningsställ
9) Kuddar
10) Lampa
11) Termometer i form av en katt
12) Filt
13) Mobilhållare
14) Salt -och pepparströ i form av en ängel och en djävul
15) Kakform i form av ett palats
16) Coctailunderlägg

Allt detta till en nätt summa av 7740 kr!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ville köpa en matta när jag var i Tunisien också, den gick på några tusenlappar... Liite dyrt tyckte jag ;)

2009-09-07 @ 08:53:35
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback