Lördag = Matematik + Te + John 5

Vad kan Sandra underhålla sig med en lördag eftermiddag? Jo hon räknar matte! Underbart! Eller inte... Har nämligen min första KS (knotrollskrivning) på Matematik 1, nu på måndag. Så jag, likt alla andra BD09:are, sitter hemma och räknar massor massor! Dock blir det hela lite trevligare när man dricker gott blåbärste och lyssnar på John 5. John 5 (som jag för övrigt upptäckte för bara några timmar sedan) är suveränt duktig på gitarr och har för övrigt varit gitarrist åt Marilyn Manson!




Var föresten i Hammarby Sjöstad igår med alla BD09:are och Byggproduktion. Som min mamma sa "Det var då ett fasligt rännande dit!". Jag håller med henne. Fast, det är ganska intressant att titta på alla nya superduperdyra hus, fastän jag själv bättre tycker om sekelskiftes-hus.
Så! Nu ska jag återgå till mitt pluggande!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar husen där ;) nej men vad gör jag här? Borde plugga igen.. ^^

2009-09-12 @ 13:39:05
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback