Förkylning

Nackdelen med att det blir så fint väder ute är att man ALLTID blir förkyld då. I alla fall på våren. Min hals och mitt huvud kommer antagligen mörda mig idag. Tur att man är ledig i alla fall! Det ända vettiga jag tänker göra idag är att tvätta! Okej, det får nog bli lite Byggmekanik också. Så nu tänker jag förtära lite te och multivitamindryck. Jag brukar annars inte vara för mycket för vitamintabletter och sånt shit. Äter man varierat behövs inte sånt. Men vi fick gratis Berocca-tabletter för någon vecka sedan, och gratis är gott. Men dom smakar FÖRJÄVLIGT! Så vi får se om jag kan lyckas få i mig ett glas idag...


Gott te och den förjävliga multivitamindrycken!

Kommentarer
Postat av: Lina

Blir det whiskey för båda oss på fredag lr? ;) Beroccan var väl inte så farlig, tyckte den var rätt god faktiskt :P

2010-04-28 @ 12:49:38
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback