Måndag

Härliga sovmornar! Behöver inte ens sätta klockan! Har spenderat förmiddagen med att titta på House och lite på Amelie från Montmartre, äta frukost i sängen (love it!) och mest inte göra något alls! Underbart! Och nu ska jag snart ut i det härliga vädret och ha 4 timmar Byggmekanik! Tur att vi har en sån underbar föreläsare! Det härliga är att han är riktig urgöteborgare, vilket är riktigt skönt med tanke på all stockholmska man hör hela dagarna... Fasen vad jag är trött på att allt som vanliga männsikor uttalar med Ä måste stockholmare säga E till! "Ja idag ska vi ta och meta lite..." Jaså? Jag trodde vi skulle MÄTA! Aja, måste springa nu! Bye bye!


Me today! Nya jackan från i lördags. Och mina glajor är fett trevliga!
På torsdag ryker håret by the way! All fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback