Refreshment

Jag är i behov av att uppdatera mitt utseende! Ny tatuering är redan bestämd, jag och Fredrika ska tatuera MUCKLOR! Ja ni vet dom där små figurerna i Pettson och Findus! Har dock inte funderat ut vart jag ska ha den, bokat tid eller vilken muckla jag ska ha än... Men det är inte så akut med det just nu, för jag får nog hur som helst göra den efter sommaren ändå. Nu har jag lite ont om pengar till en tatuering och det är dumt att tatuera sig på sommaren på grund av infektionsrisken och så vidare... Men jag funderar på att ha en bakom örat! I färg (så klart). Ja, jag har blivit lite besatt av det där med tatueringar bakom öronen. Vet dock inte riktigt än. Cajsa la fram en intressant åsikt om det, hon sa att man skulle se smutsig ut om man hade den bakom örat... Vad tycker ni? Och Ines! Jag vet ju att du har en tatuering bakom örat! Gjorde det väldigt ont?? Hoppas inte så. Jag tycker om tatueringar har jag kommit fram till. Om det inte hade varit för att jag är väldigt förtjust i att sola så hade jag nog haft några fler. En chestpiece hade faktiskt varit ballt, fast nån sån kommer jag nog aldrig göra. Har även planer på att göra något på foten. Jag har mycket idéer om placeringar, men inga motiv än.

Exempel på lite snygga flickor i tatueringar (eller bara är snygga) från www.suicidegirls.com:





I projekt make over ingår även att klippa håret. Japp nu åker det långa svallet av! Har tänkt att klippa mig till strax nedanför axlarna, klippa upp det lite lätt, lägga i mer blonda slingor och eventuellt klippa lite lugg! Jajamen, nu har jag varit så jäkla tråkig hos frisören det sista, så nu får det ske lite förändring!

Har tänkt mig något i den här stilen typ:


När man var blott 17 år, olycklig och djupt förälskad i sig själv och photoshop!


Tänk typ detta fast kortare och lite mer lugg! Fräsigt!


Så folk, om ni nu råkar intressera er för mitt framtida utseende, så kommentera gärna! Tyck till för fan!
Och jaja, jag ska fixa en ny header snart, har bara lite för mycket att göra för det just nu!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj, 17 år.. Det var ett tag sedan ;) men det låter härligt med en förnyande frisyr, själv vågar jag inte göra så mycket med mitt hår xD

2010-04-18 @ 11:06:09
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Ines

hhahah, när man var blott 17år, uhuh XD känns så litet nu.

nä, det var inte så farligt att tatuera sig bakom örat, det var mycket värre på låret, nog det värsta stället jag gjort på faktiskt. so don't be afraid my friend! :> det gör inte ont, men det är ju inte skönt heller^^ haha

2010-04-18 @ 12:28:57
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback