Rastlöst



Måndag eftermiddag. Hittills idag har jag tittat på Stolthet och Fördom, packat lite lätt och tvättat. Om ungefär en timme bär det av till jobbet. Jag har egentligen jobbat klart mitt vikariat, men det fattas folk på jobbet så då får man ju rycka in ;). Och klaga ska man inte göra, för i slutändan blir det mer dryga-ut-pengar! Jag börjar känna mig rastlös, jag vill snart komma iväg till Stockholm! Visserligen är Västkusten mitt riktiga hem, men nu har jag varit här i närmare två och en halv månad så jag är lite sugen på något nytt nu! Plus att jag saknar min lägenhet, den smidiga kollektivtrafiken, närheten till shopping och framförallt folket som hör ihop med Stockholm! Och härom dagen kom jag på att mitt liv passar in i låten Ayo Technology! Haha, bortsett från att jag inte är en hoe då kanske... I alla fall så ska det bli skönt att komma iväg och komma igång med skolan och allt annat som hör till mitt liv på Östkusten.
Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback