Varde ljus...

Hm. Något som jag verkligen inte har gjort i sommar är att blogga. Anledningen är kort och gott den att datorn inte är lika intressant på sommaren som resten av året. Plus att jag inte har orkat dela med mig av mitt underbara liv på webben. Men ni ska nu få en snabb statusuppdatering med viktig information från de senaste veckorna:

* Dan Banan har varit på besök
* Har köpt en ny mobiltelefon (en röd Sony Ericsson J20i Hazel)
* Har jobbat en del
* Ständig kräksjuka på grund av alla sommargäster (nu är dock de flesta på hemgång)
* Har bytt elavtal
* Har lärt mig faxa
* Har hälsat på min lägenhet i Stockholm 

Vissa saker är av värde, andra inte.

Ni får säga vad ni vill, men det känns som om sommaren börjar lida mot sitt slut nu. Det är visserligen fortfarande fint väder då och då och det är ju varmt, men det känns ändå som om den här årstiden har gjort sitt nu. Om det beror på H&Ms tidiga annonsering av höstkläder, den högre luften eller att jag har varit ledig från skolan galet länge vet jag inte. Kanske är det därför som jag är besatt av tanken på en ny taklampa (apropå höstmörkret). Jag är så trött på den jag har i min lägenhet nu. Den är helt enkelt för slätstruken för mig. Jag behöver något som är lite ballare. Dock tycker jag att det är sjukt svårt att hitta någon lampa som är både häftig och inte för dyr. Nåja, här slänger jag upp lite bilder på några lampor som jag tycker är häftiga:

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback