Habegär

En av två tentor avklarade. Vilar och försäker ladda om batterierna inför mer plugg. Syrran var ju som ni flesta vet på besök hos mig i helgen. Skitkul var det! Hon lämnade även kvar månadens ELLE och efter lite bläddrande i den fick jag snabbt HABEGÄR



Jag önskar nästan att jag hade en Ipone, så att jag fick en anledning att köpa Iponebasen Iretrophone. Men det lär nog inte hända, inte förrän jag börjar förstå vitsen med touch-telefoner i alla fall...

Läste även om Helena Seger i ELLE. Jag säger som Viktoria, jag fick lite mer respekt för den damen. Jag vill inte alls påstå att jag är insatt i, eller för den delen intresserad av kändisarnas liv, men nog har man ju sina förutfattade meningar om de där så kallade "fotbollsfruarna". Men Helena verkar vara en ball brutta som tjänar sina egna feting-pengar och är stolt för det. Girl Power!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback