Julklappar och spruckna mungipor

Efter ha tillbringat eftermiddagen i Hallonbergen är jag nu hemma och fixar och trixar. Har bland annat slagit in årets första julklappar! 

Börjar bli mäkta trött på mina mungipor nu. Apropå allt och lite till. Så fort det blir minusgrader utomhus spricker mina mungipor lika illa som om det vore självaste Jack the Ripper som hade utfört det! Och nej det är inte munherpes. Jag har redan haft den diskussionen. Har bara problem då det är kallt ute och hade det varit herpes tror jag att det hade brutit ut lite oftare. I alla fall är det sjukt jobbigt. Kom på att jag påminner om Jokern i Batman. Höhö. Jaja, det är väl bara att smörja med allt som kan tänkas vara bra antar jag.   
Så, nu ska jag vara duktig ta tag i viktiga saker, såsom å diska och plugga...

Två julklappar och en bok till mig - Igelkottens elegans (gillar titeln!)


Röda mungipor. Inte kul.

Kommentarer
Postat av: sophia

WHY SO SERIOUS?

2010-12-02 @ 18:18:33
URL: http://sophiasoho.blogg.se/
Postat av: Sandra

Seriously YES!

2010-12-02 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback