Old school gaming

Försöker plugga Ekonomi inför morgondagens tenta, men just nu vill jag bara spela gamla trevliga pc-spel som Sim Safari, Mupparna på Skattkammarön och såklart The Sims. Funderar starkt på att installera The Sims 1 på min kära laptop nu under jul. Min dator är ju ingen speldator, så den klarar inte riktigt av att man installerar spel på den, men gamla The Sims ska den nog klara av. Ballt med old school också!


Någon som minns Sim Safari?

Mupparna på Skattkammarön!


The Sims 1!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååå Sims! Jag vill också spela, ska nog göra det imon kväll efter tentan xD

2010-12-15 @ 17:15:18
URL: http://helbraflinga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur fick du sims 1 making macic (stavning) att funka jag har både sims 1 och making macic (stavning igen) ??????????????

2012-08-14 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback