Sandra är kreativ

Så nu anser jag min lilla donna vara klar. Jag är inte riktigt nöjd med den, den är lite hackig här och där, men jag orkar helt enkelt inte pilla med den mer. Ska försöka lära mig rita lite bättre på datorn nu när jag har fått en så utomordentligt bra ritplatta! 

Jag vill bara tala om att jag fullkomligt ÄLSKAR min ritplatta! Har installerat och trixat med den idag. Precisionen när man ritar med den är super! Jag tror stiftet på den här pennan är lite annorlunda än den jag har ritat med på Dans ritplatta, för denna gör som jag vill i 95 % av fallen! Hihi. Sedan är den sjukt skön att använda ur ergonomisk synpunkt när man surfar och gör annat på datorn. Väldigt smidigt att det är både touch och penna! Som sagt - jag är mycket, mycket nöjd!

Så, nu tänker jag nörda vidare med min platta. Nytt projekt på gång kanske...


Mitt lilla projekt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Me like, me like a lot :)

2010-12-26 @ 09:53:06
URL: http://stockholmthewayiknowit.blogg.se/
Postat av: Dan

Hahah nu var det kvar sedan du hade varit på min dator :) haha men det blev ganska kul att du kommenterar dig själv...fast det var jag som skrev om jag nu glömde säga det :P

2010-12-26 @ 09:55:41
Postat av: Lina

Haha bra Dan ;) men snygg bild Sandra, du är duktig du! :)

2010-12-26 @ 11:56:27
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback