Hungrig och nöjd!

Då var första skoldagen på den här terminen avklarad. Eller dag och dag, tillbringade bara ungefär 3 timmar i skolan. Först hade vi föreläsning i matematik 2 och sedan fick vi tillbaka våra tentor från Byggteknik 1. Jag är otroligt nöjd! Trodde det skulle gå asdåligt, men nej då! B i slutbetyg behöver jag inte skämmas för tycker jag! Dock är jag inte nöjd med mitt betyg i Byggmekanik 1, men det ska jag tenta upp i juni.  Efter skolan tog jag en liten sväng till ica maxi för att utöka min proviant. Det var behövligt vill jag säga! Kom hem sent igår till ett gapande tomt kylskåp. Inte kul. Men nu har jag ätit, så nu har jag energi en stund till i alla fall. Tänkte att jag skulle slappa lite en stund med te och bok innan jag går ut för att göra lite ärenden.

Vila skönt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är UTMANAD, titta in min blogg! :)



Kul det var att träffa dig idag igen ;D

2010-01-18 @ 15:45:07
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback