Sommar, stek och fotboll

Aah... Nu är det sommar! Sitter här i mitt rum och njuter av lyxen att kunna ha fönstret öppet utan att det blir för kallt. Äntligen kom sommaren som vi alla har väntat på! Dagen har tillbringats mestadels utomhus med Fredrika och min syster Viktoria. Vi har legat och stekt vid sjön, badat (första gången för mig idag!) och käkat glass. Alla tiders. Sedan bar det hem och då blev det fotbollstittande. Ja vad kan jag säga - GO HOLLAND!!! Har haft lite lätt förkärlek för dem det här VM:et, så jag är supernöjd med att de besegrade brasilianarna. Och imorgon blir det åter spännande fotboll, då väntar Tyskland-Argentina! Verkar bli en mycket spännande match!
Resten av den här kvällen tänker jag tillbringa med mitt ritblock, boken Mannen under trappan och trevlig musik. Just nu känns det som att det inte kan bli så mycket bättre i mitt rum på tu man hand :).


De norska båtarna har börjat sin invation av den svenska västkusten!

Kommentarer
Postat av: Lina

Harligt med sommar i Sverige ocksa! Haha den boken ar lite konstig den ;)

2010-07-03 @ 14:19:26
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback