De små sakerna

Det är de små sakerna som gör det! Efter mycket strul med junkyard.se har jag till slut lyckats att beställa min keps och min väska! Ja Ines, det blev sweet och billa! Du övertygade mig baby ;). Och inte nog med detta! Jag fick min ELLE idag också! Jag trodde av någon anledning att den skulle bli liggandes hemma på dörrmattan i Haninge och bli uppäten av dammråttorna... Men nu är den här! Ska snart gå och lägga mig och gotta mig i sängen med min tidning i några timmar. Perfekt med tanke på att jag måste vila magen inför min stundande löprunda! Så nu kan jag lägga mig och lata mig med gott samvete, för jag ska ju vara nyttig sen ;).  

Kommentarer
Postat av: Ines

hehehe, bra gjort! de är fett snygge 8D

2010-06-11 @ 15:28:48
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback