Dagens toppar

Dagens 10 topp-lista:

(ej någon speciell rangordning)

1. Familjeutflykter
2. Fotbad
3. Min fantasivärld
4. Sex and the City
5. Min nya Billabongväska
6. Marilyn Mansons album The High End Of Low
7. Salt havsluft
8. Mina blyertspennor
9. Sova middag
10. Bullar

Imorgon är det fredag och då tar jag mig en tripp till Göteborg för lite olika ärenden (självklart är shopping inkluderat!). Hela dagen kommer jag även att ha Lina i mina tankar, för jag tänker hålla alla mina två tummar för henne! Can't say it too many times; YOU GO GAL! Och gör ingenting inte jag skulle ha gjort... Ehehe...


I want to kill you like they do in the movies - Marilyn Manson

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha va go du är! ;)

2010-06-17 @ 23:29:47
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback