Virrig

Hoppla! Ja nu var det onsdag, tenta om några timmar... Känner mig otaggad. Eller nä, lite taggad är jag väl allt. Kicka ass är det som gäller. Imorrn tidig otta bär det av till Västkusten, och jag har fortfarande inte hunnit packa på allvar! Har liksom haft så mycket annat att greja med... Jösses, ja men jag hinner nog. Känner mig lite vimsig, så om ni inte förstår det som skrives har jag full förståelse! Helt plötsligt känns Sverige mycket stort och sommarlovet ohyggligt långt. No offense alla mina kära på Västkusten, men just nu känns det som om jag skulle vilja trycka ner vissa människor i en väska och ta med mig ^^. Och aldrig har min tajming varit så dålig heller tror jag...  Men nu orkar jag inte tänka mer, så jag tar och börjar packa lite lätt istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback