Åter med dator!

Åh jösses! Äntligen! Som de flesta av er säkert vet har jag varit utan dator i en dryg månad. Det blev något fel på min hårddisk, så min lilla laptop fick ta sig en sväng till Tyskland... Helst vill jag inte prata om det, för det har varit hur många turer som helst med den här datorn den senaste månaden... Men! Nu är den åter hos mig igen! Så nu håller jag på att göra den "personlig" igen, eftersom den totalåterställdes efter/under reparationen. Vilken tur att jag hann lägga över all min musik och bilder på min externa hårddisk! Sådana är otroligt bra att ha...
Jag har, förutom ägnat min dator väldigt mycket uppmärksamhet, även varit och shoppat lite lätt i centrala Stockholm. Var väldigt, väldigt längesen jag gjorde det, så det var trevligt. Jag köpte ett par nya solglasögon och ett par sandaler (lite tidigt jag vet, men annars tar dom kanske slut!). Och så köpte jag en födelsedagspresent till min kära söta Tobias! Men det skriver jag inte här, ifall han nu skulle få för sig att läsa min ack så stendöda blogg. Och ack och ve så mycket mer stendöd den kommer bli nu när jag slutar skriva för den här gången, för jag tänker nämligen kolla på de senaste House-avsnitten! Jag har visserligen redan tittat på dem, men jag har inte hunnit se dem TVÅ gånger än! Ja, så jag kommer att vara en mycket upptagen kvinna nu när jag har min dator tillbaka! Hej då säger jag till alla min låneböcker! Nu blir det dator istället! Fast, jag lånade ju faktiskt Liftarens Guide till Galaxen (ja jag vet, IGEN!) nu i veckan, så jag kommer väl antagligen inte helt försumma den... Äsch, vi får väl se hur det blir. Men jag är uppkopplad igen!

Ajöss och tack för fisken! 



Mitt skrivbordsunderlägg at the moment! You gotta love that man!


Kommentarer
Postat av: emelie

du har inte lånat genom dinna ögon då?

2010-03-27 @ 07:43:51
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback