Blink, te och skor



Har en liten paus från pluggandet. Pausar med fönstershopping på nätet, te och Blink 182. Härligt värre. Det rycker ständigt i mina mungipor när Spotify byter från den ena bortglömda Blinklåten till den andra. Aaah. Försöker hitta någon snygg kjol, men det verkar stört omöjligt! Hittar dock shorts! Funderar även på att köpa några sandaler. Jag skickade nämligen med mor och far alla mina somriga skor. Så nu har jag bara mina turkosa dojor och mina converse att ha på mig... Vi får väl se hur generös jag är... Det är ju trots allt snart Mors dag, och jag köpte ingen Fars dag-presnet i höstas... Jag borde nog som sagt lägga lite pengar på mina föräldrar. Men om jag ändå trots allt beslutar mig för att ara generös mot mig själv så har jag tittat ut dessa sandalerna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback