Dancing with myself

Är egentligen väldigt väldigt trött. Men på något underligt vis sitter hamnade jag ändå här vid datorn. Har tillbringat de senast dagarna med familjen. Upp tidigt, utforska Stockholm, hem till husvagnen och äta, spela kort och yatzy. Så har det sett ut de senast dagarna. Har varit sjukt najs! Har saknat min familj en del så det har varit underbart att få spendera en del tid med dom. Bilder från våra utflykter kommer senare. Så nu var det egentligen meningen att jag skulle sova, jag har sovit rätt dåligt och lite de senaste nätterna... Men jag funderar på att suga ut mina sista krafter genom att ha en liten minifest med mig själv. Eller ja, jag kommer dansa runt i underkläder till väldigt hög musik och leta fram alla sommarkläder. Mia föräldrar har erbjudit att ta med sig dom hem för att underlätta min packning sedan när det är min tur att bege mig till Västkusten. Så nu tänker jag dansa mig igenom packningen. Det ger mig även ett gyllene tillfälle att få tävla lite med mina grannar i vem som kan spela högst musik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback