Gaaaah

Är mäkta irriterad. Jag hatar fältmätning! Om ni någonsin känner för att läsa den kursen utan att ni måste - gör det inte. Det är säkert en väldigt givande kurs, men jag har i alla fall bara dåliga erfarenheter av den! För det första fick vår klass en föreläsare som aldrig har haft kursen, och ja, han vet inte vad han sysslar med. Och han är så sarkastisk att det blir jobbigt! Och för det andra SUGER vår kurslitteratur! Tänk att vi seriöst betalar typ 350 jävla kronor för en dåligt kopierad bok skriven på något språk som ska föreställa dålig invecklad svenska! Som sagt, är oerhört irriterad. Min dag har varit ungefär lika dålig som min dåliga kurslitteratur - med undantag från när jag pratade med Fredrika och när jag kollade på SATC. Så nu måste jag fortsätta plåga mitt arma skadade huvud med ännu mer lam fältmätning. Och sen när jag tycker att jag kan det - då blir det byggmekanik! Oooo jag är så glad! Måtte det bli sommarlov snart så jag kan få en jäkla paus och göra saker som JAG gillar och TJÄNA PENGAR. Så, nu ska jag ta mig och mitt humör samman och plöja vidare. Den här gången ska INGENTING stå mellan mig och mina A:n! Inte ens Tore Karlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback