Länkat

Nu så! Lina informerade mig idag att länkarna som jag har lagt under Bloggar jag följer inte fungerade... Bra gjort av mig att kolla sånt! Men nu mina vänner funkar de!
Nu ska jag vara redig och tvätta och diska! Sen blir det fältmätning tills jag stupar. Och efter det SATC! Japp, I am stuck... Juste! Jag måste få disskutera säsongsavslutningen i House med någon! Blev så glad när det slutade som det gjorde! Men vad tror ni, kommer det att hålla :O?


Handlade en ny tunika idag! Från Bik Bok. Visst känns det lite som jag
har en stor, gammal landstingettunika, men jag tycker om färgen. Plus
att den är luftig!


Jag har lite lätt problem med att min spegel sitter så högt upp ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback