Moulin Rouge

Har kommit fram till att jag snart måste titta på Moulin Rouge! Åh vad jag älskar den filmen! Det var så himla länge sen! När jag gick i femman-sexan så var jag besatt av den filmen. Jag kunde hela filmen, framlänges och baklänges. Jag tittade på extramaterialen hela tiden och försökte lära mig de olika danserna. Jag hade dött om jag fick chansen att köpa en porrig can can-klänning. Filmen är så BANG BANG och full av färger! Sånt där som jag gillar. Idag kanske jag inte skulle köpa en sån där can can-klänning. Eller jo, det skulle jag ^^. En riktigt häftig en med huuur många lager och volanger som helst! Men såndana kläder kostar en del köpa/låta sy. Så jag nöjer mig med att svulla i fina underkläder istället. Jag har kommit fram till att det är väldigt roligt att handla underkläder, jag tror nästan att jag tycker det är roligast. Eller, det står mellan det och skor i alla fall. Dock måste man ha plats för att kunna ägna sig åt shopping helhjärtat, och för att inte tala om pengar! När jag börjar tjäna egna pengar på riktigt och inte lever på bidrag och lån längre, ska jag köpa en riktigt najs lägenhet med stoooor garderob. Oh hell yeah. En stor fet walk in closet ska det vara. Men för att komma dit måste jag vara duktig och studera... Huha. Idag är det tenta. Snart kommer Linafina hit och joinar mig i min nervostitet. Men idag ska vi kicka ass. Både på tentan och på Björns. Ikväll ska vi sjunga Jag dansar aldrig nykter så högt att ingen i hela Haninge kan missa det.


                          Klipp från Agent Provocateurs senaste kollektion:
 
                                                   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback