SSS

SSS. Sliten, stel och slö. Det är jag idag. Fan är det någon gång jag känner mig gammal så är det dagar som dessa. Jag är snart villig att tro min gamla mellanstadielärare Gunnar om det där att man får bakfylla i flera dagar efteråt när man blir äldre... Dock så tror jag att min stelhet idag snarare beror på att jag alltid är så förbannat aktiv när jag är full. Upp och ner, hit och dit... "Ja jag vet! Vi springer!", "Jag ska stå på händer!"... Suck, jag måste lära mig att stretcha efter jag har druckit. Har träningsvärk i precis HELA kroppen. Att böja sig efter shampoflaskan i duschen kan visa sig vara dagens utmaning... Förutom att koncentrera mig på min arma kropp, så pluggar jag även idag. Oh yes. Nu är det Byggmekanik 1. Haha såhär efter Byggmekanik 2 känns det lite som avkoppling att räkna om första kursen. Anledningen till att jag ska göra om den tentan är för att jag inte blev nöjd med mitt betyg på första tentan. Så nu sitter jag här och myser med enkla moment och stödreaktioner! Och tänker på alla saker som fortfarande finns att göra... Hmm, tekniskt sett tar jag nog inte sommarlov förrän till helgen - och det ska bli så förbannat gött! Då ser det ut som att det blir Kanten med Marie! Ja jösses, livet är verkligen en lång jävla fest ^^. Inte mig emot. Jag är har en SSS-dag idag, men jag ler med hela ansiktet, för livet är rätt gött ändå :D.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad gnäller du om då? ^^ Vi får partaja också! Sommar sola supa ^^

2010-05-31 @ 12:30:22
Postat av: Lina

Haha fan va Karlsson är smart där ;)

2010-06-01 @ 17:37:19
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback