Tenta och Fight Club

Så nu är första tentan avklarad! Oavsett resultat så är det skönt att ha den avklarad. Nu återstår bara en tenta (dock två för ambitiösa mig...) till. Den äger rum på fredag eftermiddag och det är Byggmekanik 2! Tjoho! Tjoho hela fredag eftermiddag! Aja, det ska väl klaras av det med antar jag. Men desto bättre är att det är bartömning på Björns på fredag! Pardy hardy! Då är vi kings and queens i baren - och för att inte tala på dansgolvet! För att förtjäna detta borde jag egentligen plugga som ett svin nu, men jag är helt enkelt för trött efter dagens tenta. Plus att jag vaknade klockan 4 i morse och kunde INTE somna om. Jippikaj. Så det har varit en mycket lång dag idag. Såg förresten filmen Fight Club idag (ja jag vet att jag är seg...). Vad ska jag säga? Jag tyckte inte att den var så särskillt bra faktiskt. Visst, den var väl helt okej (egentligen), men jag tror inte att jag var upplaggd för den. Jag tror jag har tröttnat lite på filmer där de inbillar sig massa saker. Så efter den blev jag tvungen att stabilisera min lätt skadade hjärna med lite SATC. Jag är lite besviken på mig själv att jag redan har sett alla sex säsongerna. När började jag titta? Typ förra veckan? Aja, det kanske är ett bra tecken, då måste ju serien vara bra! Så nu ska jag bara se filmerna också! Jag och Fredrika tänker se 2:an på bio bland det första vi gör när jag anländer till Västkusten. Looking forward to! Så nu ska jag försöka få lite nattvila så att jag kan plugga som en gnu imorgon!

Bon nuit!


Tur Brad Pitt var med i filmen så att man fick något att dregla över i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback