Yes!

Idag är det söndag och för en gångs skull känner jag mig inte av "söndagsdeppigheten". Kan kanske bero på att jag inte har några föreläsningar imorgon, eller att jag precis har tagit en uppfriskande dusch, eller att jag har tittat på Yes Man... Den var kul! Jim Carrey asså... Så jäkla flummig han är!Och nu känner jag mig så äckligt positiv nu att jag nästan skulle behöva balansera det hela med något tragiskt... Eller inte! Har läst, hört och sett så mycket positvia saker på den senaste tiden att jag tror jag håller på att bli smittad! Eller typ återupplivad... Jag pratade med en alkis här förra veckan när jag väntade på pendeln. Han sa att han inte hade ätit på några dagar, så han skulle hem och ge sig själv och katten något att äta. Eller om han skulle mata fåglarna istället. Han hade inte riktigt bestämt sig. Fan när man hör sånt, då blir man rätt övertygad om att ens eget liv inte suger fullt så hårt som man gärna inbillar sig ibland. Men jag känner mig inte positv idag på grund av mitt dåliga samvete för gubben. Nä jag är bara sådär äckligt positiv och inspirerad som man kan bli av att titta på Jim Carrey. Ska försöka hålla andan uppe resten utav dagen nu bara! Kanske man skulle titta lite på Ace Ventura? Och bara för att jag är på sånt strålande humör tänker jag bjuda på lite bilder från igår! Jag och Lina skulle in till stan och kolla in en ball klubb som vi hade hittat på nätet. Det var bara så att vi inte kunde hitta dit! Och nej, vi var inte så fulla att vi inte hade koll. Efter att ha virrat runt på Östermalm ett tag bestämde vi oss för att vi var för trötta för att orka gå in på något annat ställe. Så vi åkte till Gullmarsplan och satt där och väntade på att nattbussarna skulle börja gå. Haha ja ibland går det inte som man hade tänkte sig. Och shit vad det regnade och blåste! Mitt fina röda paraply kommer aldrig mer bli sig likt...


Vi blandade "drinkar" och drack upp dom.


Lina var glad, trots att det regnade och blåste motvind
så att hennes klänning blev genomblöt.


Jag gillar mitt paraply!


On guard!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Nej det gör han verkligen inte. Såå jäkla snygg innan ju! ;)



Haha ja, min klänning blev väldigt fint xD Men du har ett Harry Potter-paraply, det lyser på toppen, lika som Harrys trollstav ;) haha.

2010-05-09 @ 21:32:42
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback