Humörmässig berg-och-dalbana

Den här dagen har varit en riktig berg-och-dalbana humörmässigt. Hade sjukt lång sovmorgon och hade tänkt få en massa läsning av ekonomi avklarad. Men nej då. Ekonomi kändes inte kul. Ingenting kändes kul faktiskt. Inte ens House! Gruvade mig även inför resultatet på tentan i Miljö- och arbetsvetenskap och ute var det snöstorm. Humöret var alltså inte på topp. Sedan blev jag jätteglad runt klockan 14:05 då jag hämtade ut min tenta. Jag fick B! Tjoho! Superdupernöjd! Dock så var jag tydligen bara 1,5 poäng ifrån A... Men jaja, man kan inte få allt! Så nu tänker jag ta en kväll ledigt för att jag var så duktig. Haha. Min belöning till mig själv blir en helkväll med House och Photoshop!

Ha det alla tiders folk!


Appropå att det tydligen har skett ytterligare en årstidsskiftning. "Min" fina björk under hösten som gick.

Kommentarer
Postat av: sophia

Fan vad schysst bildserie med björken!

2010-11-09 @ 19:32:13
URL: http://sophiasoho.blogg.se/
Postat av: Emelie Dahlborg

Här hemma är de fullt snökaos (UDDVALLA) och i hunnebo har de snöat hela dagen. hehe puss och kram/lillsyran

2010-11-09 @ 20:02:19
URL: http://edahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback