Saw

Nu har jag sett min första Saw-film. Lågiskt nog så såg jag den första (av alla typ hundra...) filmen. Jag tycker den var bra. Sjukt jävla spännande och pirrande hela vägen. Dock så tycker jag att det är väldigt jobbigt att se spännande filmer, för jag blir så stirrig och nervös då! Jag måste prata och diskutera filmen, vrida mig, byta sittställning, åma mig... Jag förstår inte riktigt hur Dan orkade se filmen med mig...
Sen hade jag en mardröm baserad på filmen inatt också... Man börjar ju fundera på om det är värt all ängslan och oro för att få känna lite spänning... Men som sagt så var ju filmen väldigt bra (dock tror jag inte att jag tänker utsätta min nerver för uppföljarna...) och man blev liksom lite mer angelägen om att uppskatta livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback