Istanbul

Jag och Dan har snackat lite om att resa någonstans och vi har kommit fram till att vi är sugna på Istanbul! Verkar vara en rätt ball stad om jag får säga det själv. Som byggare är jag ju djupt imponerad på byggnader som Blå Moskén och Aya Sofya, så det skulle var så himla coolt att få se dem i verkligheten. Sedan så är ju Istanbul överhuvudtaget fyllt med så mycket historia och kultur att man svimmar! Sedan lär ju shoppingen vara billig och bra... Sjukt sugen som sagt! Men vi får se, vi får fundera lite på vår ekonomiska situation och så vidare, men vill det sig så drar vi dit i början av maj!

Sånt här sitter jag och tittar på när jag borde ta tag i mina skolarbeten. Sjukt mycket att göra. Jag ser ingen riktig ände på det än... Aja, nu ska jag duscha och därefter skriva tills jag dör om passivhus!

Ha en helbra fredagskväll (och ta en extra shot för mig)!



Lite bilder från Istanbul (lånade från Google):


Blå Moskén


Aya Sofya på insidan


Istanbul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback