Mardröm in da House

Väntar på att Dan ska plugga klart, så att vi kan se på första avsnittet på säsong sju med House! Själv borde jag väl också plugga, men det började med att jag blev trött och bestämde mig för att diska. Men det är mycket roligare att diska med bra musik, så jag flummade runt på Spotify en stund. Och efter det så verkade det lite roligt att logga in på msn och skriva rebusar. Hehe. Och nu är jag sugen på glass och House! Kanske att jag gör lite mer plugg snart.
Förresten hade jag en sjukt äcklig dröm inatt! Jag drömde att jag blev jagad i ett hus, men jag kunde inte hitta ut för huset ändrade sig hela tiden! Tänk typ novellen/filmen 1408, huset försökte verkligen både skrämma mig och jävlas med mig! Usch! Sen tror jag att jag lyckades ta mig ut trots allt, för då sprang jag omkring i en alldeles tyst, öde och okänd stad. På något jävla vänster hamnade jag på ett tivoli också. Även där var det alldeles tomt och öde. Hm jag är verkligen inte van vid att drömma mardrömmar. Jag brukar vanligen bara drömma knäppa saker, men aldrig läskiga. Och jag drömmer i färg. Aja, nu ska jag börja förbereda mig för House!

Bon Nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback