Studiebesök

Igår var vi byggare på studiebesök i den blivande bostadsrättsföreningen Utblicken på Kuttervägen i Täby. Vi skulle vara på plats klockan 08, så stackars mig fick stå upp 05:15... Men va fan, det är väl lika bra att man börjar träna på att stå upp galet tidigt på morgonen, det är ju ändå så jag kommer att jobba sedan... I alla fall så blev jag försenad trots att jag var ute i god tid. Stockholms kollektivtrafik hade ingen bra dag igår. Det var helt kaos med pendeltågen då det var något megafel i Årsta berg. Sen var det även gigantiska fel på röda linjen i tunnelbanan på eftermiddagen och så ville inte heller bussarna fungera... Stackars SL. I alla fall, vi tillbringade drygt en och en halv timme i det soliga Täby för att inspektera bygget. Lite bilder kommer nu på detta:

    

Det är förresten JM som bygger Utblicken och vill man veta mer om det kan man kolla det här.



Så här såg det ut när jag kom till Stockholm Södra igår. Tur att jag kom dit typ 11:15...

PS. Jag fick precis reda på resultatet på min omtenta i Byggmekanik 2 och jag fick C! Gött mos! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback