Val

Är forfarande en liten sjukling. Dock så har jag lite starkare röst idag, det låter bara som jag har rökt och druckit whiskey sedan fem års ålder... Hehe. Men! Jag mår helt okej ändå, trots den kassa rösten, hostattackerna och allt snörvel. Har precis beställt tågbiljett för nästa resa hem till familjen. Den 29e oktober bär det av! Bra skit. Det roliga är att min studentlitteratur kostade nästan lika mycket som en tur och retur-resa till Bohuslän. Ha.

Aja, nu ska jag fortsätta vara duktig och göra massa saker som måste göras. Ska bland annat gå och förtidsrösta. Glöm inte bort det alla ni som får rösta! Jag beordrar er att rösta! Men jag ber er även att tänka igenom det ni tänker rösta på, och för GUDS SKULL, rösta INTE för att det är kul! Val är inte gjorda för att de ska vara roliga och politik är något som man faktiskt bör ta på allvar. Det handlar om din och min värld. Rösta helt enkelt på det parti som ni tycker är bäst lämpat för att styra Sverige. Jag vill alltså inte höra ett jävla skit om hur någon gick och röstade på Piratpartiet eller Sverigedemokraterna för att det verkade som en kul idé! Förstått?
Vad jag själv kommer att rösta på kommer jag inte att berätta just nu, men jag kan garantera er att det INTE blir blått, Piratpartiet eller Sverigedemokraterna i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback