Forever 21

Igår var det min stora dag, min födelsedag! Den var underbar! Jag blev så uppvaktad och bortskämd! Dagen började med att jag fick frukost på sängen av min söta Dan. Han hade bakat scones, gjort smoothie, te och stekt både ägg och bacon. Det var den stadigaste och godaste frukost jag har ätit på riktigt länge! Därefter blev det presentöppning och påklädning. Vi tillbringade sedan någon timme i Haninge Centrum, där jag köpte två små presenter till mig själv. 

När vi kom hem igen gjorde Dan klart tårtan - en Budapesttårta! Han gjorde en egen liten tvist och hade i blåbär, hallon och banan istället för mandariner. Resultatet blev sjukt gott! Lagom tills tårtan var klar kom Dans syster Karin och hennes sambo Daniel. Då blev det tårtkalas! 

Till middag sen på kvällen gjorde mästerkocken Dan grekisk pyttipanna! Till det drack vi rödvin. Sedan satt vi bara och pratade och drack vin resten av kvällen.

Mina presenter:


Jag fick ett chokladogram från min familj! Mycket goda chokladtryfflar från Anthon Berg
och två biobiljetter!




Jag fick två berlocker till mitt Pandora-armband! Den blåa är från Karin och Daniel
och den lila är från Dan.


Skor! Dessa snyggingar fick jag av Dan! Han hade memorerat att jag ville ha dessa
från en liten tur på stan för några veckor sedan!

Mina presenter till mig själv:




Två snygga ringar från Gina Tricot! Gillar förresten
hur den här ringen matchar mitt nagellack!

Tack så mycket för all uppvaktning och gratualtioner! Det här var lätt den bästa födelsedagen någonsin! Ett särskillt stort tack till min älskade Dan som skämde bort mig något alldeles kolosalt under hela dagen! Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det verkligen som att du hade en underbar födelsedag! Grattis i efterskott!

2011-04-10 @ 11:27:36
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback