Wonder woman

Jag läser om alla dessa duktiga, drivna och krativa människor (främst tjejer faktiskt!) och jag tänker alltid att jag vill vara som dem. Hur orkar de hålla ångan uppe och bara köra på? Hur orkar de vara kreativ när arbetsdagen är slut? Det finns så otroligt mycket jag vill och måste göra, men jag upplever alltid att det är något som jag inte hinner med. I perioder är jag superdupereffektiv likt dessa wonder women, men minst lika ofta tappar jag all min ork. Jag förstår inte, brukar man inte bli pigg när våren kommer? 

Hur gör man för att bli en wonder woman egentligen?




Kommentarer
Postat av: Wilma

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 21:20:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback